Nie udało się uruchomić usługi [synolog].

Discussion in 'Pytania' started by maly_miki, Jun 14, 2015.

Loading...
  1. maly_miki
    Offline

    maly_miki Entry Technician Q Associate

    Joined:
    Jan 1, 2010
    Messages:
    59
    Local Time:
    5:01 AM
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    2x 409+ / 509+ / 1512+
    Dzisiaj zauważyłem podczas kopiowanie iż nie mogę wkopiować na NAS'a żadnych plików, po zalogowaniu się do NAS'a widzę iż zajętość dysku 100%, skasowałem kilka kopii około 100Gb i nadal zajętość 100%, restart NAS'a i nadal zajętość 100% a w logach komunikat

    Nie udało się uruchomić usługi [synolog]

    a dokładnie:

    Warning; System; 2015/06/14 20:42:27; SYSTEM; Space of [Volume 1] was reaching the limit.
    Warning; System; 2015/06/14 20:42:19; SYSTEM; Service [synolog] start failed.
     
  2. maly_miki
    Offline

    maly_miki Entry Technician Q Associate

    Joined:
    Jan 1, 2010
    Messages:
    59
    Local Time:
    5:01 AM
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    2x 409+ / 509+ / 1512+
    czy mogę liczyć na Waszą pomoc ?
     
  3. BWaliszewski
    Offline

    BWaliszewski System Engineer Q Specialist

    Joined:
    Oct 10, 2009
    Messages:
    188
    Location:
    Poznań
    Local Time:
    5:01 AM
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    1
    QNAP:
    null
    Synology:
    RS'y, DS'y... co tam wyprodukują
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    ...a masz poustawiane jakieś limity, które użytkownik może przechowywać na Synology? Ja miałem takie właśnie problem przy ustawionych limitach - użytkownicy normalnie używali folderów osobistych, które były zmapowane w systemach Windows. Jak limity zaczęły się wyczerpywać - to wszyscy "posprzątali" swoje śmieci w w/w. Choć mierzona w DSM ilość zajętego miejsca malała, to poziom zapełnienia limitów nie drgnął... wyczyściłem nawet śmietniki... też nic. Usunąłem więc limity - bo ewidentnie mi się to nie sprawdzało... problem ustał.