Język polski w panelu WebApp

Discussion in 'Zarafa' started by ferenc, Dec 13, 2013.

Loading...
  1. ferenc
    Offline

    ferenc Nowy użytkownik Noobie

    Joined:
    Oct 20, 2013
    Messages:
    5
    Local Time:
    10:22 AM
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Synology:
    DS112+
    Witam serdecznie,

    :arrow: Sprawa jest bardzo pilna.

    Po telefonie do polskiego przedstawiciela handlowego Zarafa uzyskałem informację, że skrypt WebApp posiada tłumaczenie na język polski, w wersji najnowszej (do pobrania ze strony autorów) . Obecnie jest tam wersja Webapp w wersji 1.4

    Instalując na swoim dysku zauważyłem, że nie jest taka sama wersja WebApp, a mianowicie: 1.3-38243. i nie ma języka polskiego :-( Brak jego uniemożliwia mi dosłowne korzystanie z tej aplikacji (brak znajomości j.ang). Wybór opcjonalnych języków przedstawia poniższy zrzut ekranu:

    [Nieprawidłowy link obrazu]:http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d2c77be69388.png

    Ponadto, gdyby przedstawiciel handlowy sie mylił i faktycznie nie było j. polskiego, forumowicz znający j. angielski mógłby w szybki sposób wykonać tłumaczenie:
    http://www.zarafa.com/wiki/index.php/Translation_Guide

    Czy można uzyskać pomoc, jak w WebApp wprowadzić/ustawić język polski? *-:)

    Dziękuję wszystkim za pomoc.
     
  2. jkozluk
    Offline

    jkozluk Passing Basics Beginner

    Joined:
    Apr 3, 2012
    Messages:
    19
    Local Time:
    12:22 PM
    Ratings:
    +6 / 0 / -0
    Followers:
    1
    QNAP:
    TS-x53
    Ethernet:
    100 Mbps
    TS-x53 100 Mbps
    Mam najnowszą wersję zarafy 7.1.7-42779 i webapp 1.4-42633. Niestety webapp nie ma języka polskiego. Przygotowanie tłumaczenia to też nie jest prosta sprawa, trzeba wystąpić z wnioskiem do twórców o udostępnienie narzędzia.
    Proponuję używać zamiast webapp aplikację webaccess. Jest w niej język polski, chociaż nie cała aplikacja jest spolszczona.
     
  3. unr3al2
    Online

    unr3al2 Guest

    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Najprawdopodobniej nie dogadałeś się z przedstawicielem lub ma przygotowany język polski tylko dla swoich klientów.
    Ja też mam 1.4 i brak polskiego.