Odzyskiwanie danych - utracony wolumen, brak danych.

Discussion in 'Kopia Zapasowa/Odzyskiwanie' started by morton85, Apr 12, 2019.

Loading...
  1. morton85
    Offline

    morton85 Nowy użytkownik Noobie

    Joined:
    Apr 12, 2019
    Messages:
    4
    Local Time:
    6:06 PM
    Ratings:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Ethernet:
    10 Mbps
    null 10 Mbps
    Witam wszystkich.

    Niestety obecność na forum zaczynam od postu z wołaniem o pomoc :)

    Padł mi dysk/partycja systemowa w synku 212j, użytkowany oczywiście jeden dysk bez mirrora. Pewnego pieknego dnia zastałem migającą diodę oraz brak dostępu do dysku. Jako, że wcześniej miałem podobny przypadek w którym pomogło wgranie nowego systemu zabrałem się podobnie do tematu - hard reset, assistant i ... komunikat o braku połączenia, błędu z konfiguracją sieci itp.

    Jako, że nie mogłem postawić systemu zakupiłem drugi dysk na którym to oczywiście system wgrał sie bezproblemowo. No i tutaj kończą sie dobre wieści - po podpięciu uszkodzonego dysku jako drugi w synku dsprzęt pokazuje komunikat o poważnym uszkodzeniu dysku...

    Przewertowałem chyba wszystkie tematy o odzyskiwaniu danych i sytuacja wygląda nastepująco:

    - test smart w synku nie chce sie uruchomić
    - stan dysku zainicjowany ale uszkodzony

    po podpieciu dysku do kompa:

    - testdisk nie widzi dysku
    - ubuntu nie widzi dysku
    - menadżer urządzeń Windowsa widzi dysk ale oczywiście nie ma możliwości inicjacji
    - bios widzi dysk

    Nie próbowałem programu r-studio bo nie chce bardziej namieszać (o ile juz nie namieszałem próbami z testdiskiem) i postanowiłem zasięgnąć porady u specjalistów.

    Co mogę jeszcze zrobić ?

    Lub może ktoś obeznany chwiałby się podjąć próby odzyskania danych ? (Warszawa)

    Płace złotem i najlepszymi trunkami :)

    Jestem już toche załamany. Odkłądałem zakup drugiego dysku do Raida jedyne 6/7 lat....

    ehh
     
  2. morton85
    Offline

    morton85 Nowy użytkownik Noobie

    Joined:
    Apr 12, 2019
    Messages:
    4
    Local Time:
    6:06 PM
    Ratings:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Ethernet:
    10 Mbps
    null 10 Mbps
    Co do DSM który był wgrany - nie pamiętam nie sprawdziłem ale były ustawione auto aktualizacje wiec pewnie bieżący.

    Dysk to segate barracuda 3tb