Udzielamy pomocy Brak wolumenu, bad sektory na dyskach - Synology DS415play

Dyskusja w 'Instalowanie, Bootowanie i Konfiguracja' rozpoczęta przez użytkownika qkimaster, 26 Październik 2018.

Ładowanie...
  1. qkimaster
    Offline

    qkimaster Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    26 Październik 2018
    Wiadomości:
    2
    Local Time:
    08:47
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    Cześć,
    Jestem posiadaczem Synology DS415 Play i po aktualizacji firmware, ale mogło to nie mieć wpływu, po zalogowaniu do DSM'a nie ma żadnego wolumenu z danymi. I system sypał informacjami o uszkodzonych sektorach na dyskach.

    Mam 3 dyski Toshiba 2,5" po 1TB każdy złożone w RAID5. Pisałem do wsparcia i podpinali się zdalnie niestety napisali mi że muszę znaleźć PCta zainstalować Ubuntu i próbować odtworzyć dane.

    I tu pytanie czy macie jakiś pomysł jak przywrócić ten wolumen?

    Bo nic tam nie było grzebane ale te uszkodzone sektory musiały wyskoczyć w jakimś niewłaściwym miejscu. Zwłaszcza że na dwóch dyskach tych sektorów jest po 8 uszkodzonych, a na tym trzecim dysku 329 takich sektorów.

    Jakoś nie chcę mi się wierzyć, że nie ma sposobu na reaktywację zasobu tak żebym mógł sobie to zgrać gdzieś na bok.

    Wersja oprogramowania Firmware: 6.2.1-23824 update 1
    Model serwera: Synology DS415play
     
  2. Przemuss
    Offline

    Przemuss Master+ Architect Q's Excellence

    Dołączył:
    11 Październik 2011
    Wiadomości:
    2 044
    Miejscowość:
    Żyrardów
    Local Time:
    08:47
    Oceny:
    +36 / 1 / -0
    Followers:
    3
    QNAP:
    null
    Synology:
    DS211j; DS1511+; RS2212RP+
    Ethernet:
    1 GbE
    null 1 GbE
    Zapraszam na oficjalne forum.
    Dane możesz odzyskać takim program jak R-Studio.